Subject: FW: Auditeeritud aruannete väljavõte registrist
From: Iljar Jõutse <[email-masked]>
To: "Margit Parve" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:30:42 +0300

Saadan Sulle otse.

 <https://www.rik.ee/>

Iljar Jõutse

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Karel Villak <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 13, 2025 11:29 AM
To: Iljar Jõutse <[email-masked]>
Subject: RE: Auditeeritud aruannete väljavõte registrist

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses.

Parimate soovidega / Best Regards

Karel Villak

Tel: +372 5694 8579

AVAC Audit OÜ

From: Iljar Jõutse <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 13. august 2025 09:21
To: Karel Villak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Auditeeritud aruannete väljavõte registrist

Tere

Täname, et olete meie poole pöördunud.

Palume esindusõiguslikul isikul esitada digitaalselt allkirjastatud
taotlus.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Iljar Jõutse

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Karel Villak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 1:09 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Auditeeritud aruannete väljavõte registrist

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Inventeerime tehtud töid ja uurime, kas on võimalik saada Excel/CSV failis
AVAC Audit OÜ audiitorite poolt auditeeritud aastaaruannete loetelu
Excelis alates 01.07.2024 – 30.06.2025 (allkirjastamise kuupäev ja/või
esitamise kuupäev)?

AVAC Audit OÜ audiitorid on:

*	Karel Villak 39005066516
*	Tarmo Ader 36908160020
*	Tiina Lindmäe 46102224914

Ette tänades.

Parimate soovidega / Best Regards

Karel Villak

Tel: +372 5694 8579

AVAC Audit OÜ